miercuri, 14 octombrie 2009

Pe unde ne mai dam ...in spectacol


A venit toamna,si o data cu ea si cu ratele migratoare,berzele etc iata ca si noi am migrat un pic(aproximativ 11 ore de mers cu trenul oficial, neoficial 12 si un pic, caci Cfr e doar prietenul omului,venind in intampinarea clientilor cu servicii aditionale gen : Nasu' vindea palinca la jumate de kg dupa ce am trecut de Ploiesti,iar la Brasov deja dadea pe gratis,ma rog e criza, il intelegem) catre granita, mai exact in Oradea la FESTIVALUL DE TEATRU DE STRADĂ ŞI PUB organizat în cadrul Toamnei orădene.Intr-o atmosfera cald si primitoare (de toamna :D) am insufletit un pic centrul acestui oras cu statui vivante pe parcursul zilei(multumim locuitorilor acestui oras care au fost foarte draguti cu statuile),iar o data cu lasarea noptii am coborat în clubul "Escape" unde am sustinut show-ul nostru de improvizatie foarte bine primit de oradeni.Una peste alta am ajuns din nou in ziare : http://www.crisana.ro/stiri/actualitate-13/teatrul-de-strada-insufleteste-statuile-pe-corso-85071.html; http://video.bihon.ro/video/44848/statui-vivante-pe-corso.Sa lasam imaginile sa vorbeasca si sa nu uita ca avem orase frumoase la noi in tara.PS:(la gradina zoologica intrarea este 2 lei si cerbul este deschis,caci am facut poze cu el :D)

9 comentarii:

  1. felicitari fratilor :D tot the best sunteti

    RăspundețiȘtergere
  2. place la mine mult muzica din filmuletz.... ce e...ce e?

    RăspundețiȘtergere
  3. e superba muzicaaaaaaaaaaaaa am ascultat o o zi si o noapte :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Melodia e : Birdy Nam Nam - Abbesses :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ce misto .. noi fanii va iubim si v am demonstrat ta na na :d

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. ok...deci sunteti extramegaultrageniali....frate eu una rad mult si cu pofta ...dar trebuie sa am si de ce,iar voi in fiecare seara de luni imi dati motive din plin;) go for it!aaaaa si sa nu uit...eu o sa castig invitatiile alea doua..garantat!!!!

    RăspundețiȘtergere